פתח תקווה, ישראל

תיאור

לחברה מובילה בפ"ת, דרוש/ה help desk המשרה כוללת: במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי הארגון בתקלות DOMAIN. ניהול הרשאות, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows, פתיחת קריאות שרות במערכת המחשוב הקיימת בסביבת As400. מתן תמיכה תפעולית/טכנית לעובדי החברה במערכות המחשוב טלפונית או הגעה עמדת עבודה.
בתפקיד אופק התפתחות אישית: אנו לפני אתגר יישומי גדול - פרויקט החלפת ERP לפריוריטי בכל הקבוצה
משרה מלאה משמרות מתחלפות תחילת עבודה ב 7:30 או ב 9:00

דרישות

בונוסים

הטבות

הערות